Favourite movies ♡

19:38


Salut 
   Simt nostalgie întorcându-mă aici și nerăbdare de a împărtăși ceva util, cred eu, și anume top-ul filmelor mele preferate. Enjoy 


   1. Three Steps Above Heaven (2010)


   Acest film este de origine spaniolă și este acel gen de film pe care poți să-l privești de 100000 ori și oricum îți este interesant (ca în cazul meu). El urmărește istoria vieții lui Hugo care are câteva proleme, iar astfel el a întâlnit-o pe Babi și se formează o poveste de dragoste foarte frumoasă, însă care se termină tragic. Eu foarte mult ador acest film și mereu va fi preferatul meu ♡ De asemenea, peste câțiva ani a apărut și cea de-a doua parte, însă mie nu mi-a prea plăcut.







2. Laughing Out Loud (LOL) (2012)

  Eu nici nu pot descrie cât de mult iubesc acest film . Probabil e unicul film caracteristic american, școlilor americane care îmi place. În rolul principal, Lola, o găsim pe Miley Cyrus și pe Douglas Booth ca Kyle (care, apropo, e atât de drăguuț^^). De-a lungul vizionării lui e foarte plăcut să o admir pe vechea Miley, iar ceea ce ține de subiectul filmului pot spune doar că e o cantitate mare de diversitate.




3. The Space Between Us (2017)

  Ceea ce pot spune cu exactitate despre acest film e că este foarte frumos. El urmărește istoria lui Gardner Elliot, primul om născut pe Marte, care începe o prietenie online cu Tulsa, o fată din Colorado. El dorește foarte mult să vină pe Pământ, însă există o problemă: inima lui nu funcționează așa cum ar trebui pe Pământ. Subiectul este foarte intrigant și merită vizionat.





4. Everything, everything (2017)


   Acest film urmărește istoria unei fete Maddy ce suferă de o boală foarte rară din cauza căreia ea nu poate să respire aer cu bacterii și stă tot timpul în casă. Ea, însă, face cunoștință cu Olly cu ajutorul căruia ea simte ce înseamnă să trăiești și descoperă un lucru foarte important despre ea. În linii generale e un film ce provoacă plăcere și te aprovizionează cu o cantitate mare de motivație.




5. The Intern

   Acest film face parte din acelea care-ți oferă motivație și inspirație atunci când nu mai ai. Este vorba de un pensionar Ben Whittaker ce găsește un loc de muncă la un brand de haine, însă el acolo nu avea un rol care necesita mult efort, astfel el încearcă să-i ajute și pe ceilalți cu treburile lor. Ben se bazează pe dreptate ceea ce îl apropie foarte mult de șefa brand-ului, Jules Ostin. 




I love you! 

You Might Also Like

0 comentarii