Descoperind România ♡

15:02

   Mereu am dorit să călătoresc, să trec granițele Moldovei și să simt acel dor de casă. Ei bine, s-a întâmplat acest lucru, în sfârșit, doar că nu aveam acel dor de casă, pentru că eram acasă, eram în România ♡!

   La general, nu a fost genul de călătorie planificată din timp, a fost ceva mai spontan. Nici măcar nu știam concret locurile pe care urma sa le vizitez, lucru care mă făcea foarte nerăbdătoare.

   Noaptea am petrecut-o în autocar, iar dimineața următoare a început cu muuult mai devreme, undeva pe la 5, moment în care mă aflam în Piatra-Neamț. Atunci când am ieșit pentru a-mi cumpăra un ceai, am rămas uimită de priveliște: era foarte multă ceață, în față se vedeau munții și, de asemenea, și orașul și aveai impresia că te afli printre nori ♡

  Prima noastră destinație era Cheile Bicazului. Eu auzisem atât de multe lucruri frumoase despre acest loc și aveam așteptări atât de mari, încăt îmi era frică să nu fie așa cum credeam și să mă dezamăgesc, daaar totul a fost foarte bine, chiar mi-a întrecut așteptările și, probabil, a fost cel mai frumos loc pe care l-am vizitat vreodată. Nici nu pot descrie emoțiile pe care le simțeam atunci, era un fel de șoc și plăcere în același timp. Și, pe lângă asta, pe când mergeam printre aceste chei, a început să plouă. Sufletul meu sălta de la atâta fericire!



   Următoarea destinație era Barajul Izvorul Muntelui, unde, de asemenea, a fost foarte frumos și am avut ocazia de a mă plimba cu vaporul pentru prima dată.



   Locul pe care l-am așteptat foarte mult a fost cunoscutul Lacul Roșu. Aici mi-a plăcut foarte mult, în primul rând pentru natura și peisajul extrem de frumos și în al doilea rând pentru că am avut ocazia de a mă plimba cu barca, ceea ce a fost o experiență de neuitat!


   După vizitarea acestor locuri turistice, următoarea destinație era renumitul oraș Cluj-Napoca. Știam că avem de făcut câteva sute de km până acolo, dar nu știam că vom ajunge atât de greu până acolo, chiar a fost un drum foaaarte lung :)
   Vizitarea orașului Cluj și a celor mai frumoase locuri de acolo urma să fie tocmai a doua zi. Eram foarte nerăbdătoare, aveam așteptări foarte mari. Totuși, nu a fost totul cum mă așteptam, dar ceea ce mi-a plăcut cel mai mult a fost Cetățuia, de unde puteam vedea tot Cluj-ul și chiar mi-a lăsat o impresie foarte plăcută.



   În cea de-a treia zi știam că trebuie să plecăm la Târgu Mureș și, să fiu sinceră, nu prea doream să plec acolo, nu aveam nici așteptări prea mari, dar totul s-a schimbat în momentul în care am ajuns acolo. Să zic că mi-a plăcut foarte mult, e puțin spus, eu pur și simplu m-am îndrăgostit în acest oraș. Arhitectura este în mare parte în stil unguresc, ceea ce îmi place foarte mult, și apoi această atmosferă pe care o are, nu știu, e una specială ♡
De asemenea, în Târgu Mureș am vizitat și Cetatea Medievală care mi-a plăcut foaaarte mult!


   O destinație foarte interesantă care a urmat era peștera de sare Salina Turda. Eu nici măcar nu știam la ce să mă aștept de la acest loc, pentru nici nu mă cam informasem despre el, dar nici nu credeam că e ceva atât de special, însa după ce ghidul ne-a făcut un tur al peșterii și ne-a povestit cum s-a format, eu eram, de asemenea, într-o stare de șoc si plăcere concomitent. În primul rând numai faptul că tu mergi pe sare, pereții sunt din sare, podul, de asemenea, din sare și că te afli la aproximativ 100 m adâncime de la sol era uimitor și în al doilea rând că dintr-o simplă peșteră de sare ei au făcut o atracție turistică care se bucură de un succes imens.
   Ultima destinație, dar una extrem de frumoasă, a fost Cheile Turzii. În cazul Cheilor Bicazului, noi am mers printre ele, pe când aici ne-am urcat pe un deal și le admiram de la depărtare. Îmi părea foarte rău că telefonul nu putea capta priveliștea la fel cum o vedeam eu, pentru că, într-adevăr, era magnifică!


   Apoi a urmat deja drumul spre Moldova, un drum cu cântece, voie bună și amintiri!


You Might Also Like

0 comentarii